Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Demanen la millora dels parcs infantils, la protecció del medi ambient i la millora del transport públic
Avui els més petits de Formentera han celebrat el Ple de la Infància i Joventut. Els representants de 5è i 6è de les escoles de Sant Francesc, Sant Ferran i la Mola han traslladat les seves peticions als consellers de l’illa.
Hi han presentat propostes que els afecten directament com és la millora dels parcs i de les instal·lacions infantils i una major oferta d’activitats extraescolars. Però també s’han preocupat per temes com el medi ambient i el transport.
Els consellers han pres nota d’aquestes propostes i han promès treballar-hi.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania