Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

A totes les illes són més de 8.200 els alumnes de tres anys que trepitgen per primera vegada els centres que compartiran amb infants i adolescents fins que acabin l'educació primària
Els col·legis obren les portes al nou curs escolar. A totes les illes són més de 8.200 els alumnes de tres anys que trepitjaran per primera vegada els centres que compartiran amb infants i adolescents fins que acabin l’educació primària. Pares i infants es preparen per començar aquesta nova etapa.
Tornar a veure els amics i jugar són les frases més repetides pels infants poques hores abans de l’inici del curs escolar.
Al parc infantil des Fossar de Sineu, avui horabaixa hi havia més activitat del que ha estat habitual a les darreres setmanes, perquè s’estaven vivint les hores prèvies de la tornada a l’escola, una tornada no exempta de preparatius.
La tornada a la rutina dels infants no és fàcil i hi ha pares que ja fa dies que la preparen. Amb el retorn a les aules els infants podran gaudir manco del parc, però ben segur que el tornaran a omplir quan surtin de classe.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes