Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Simebal se suma a la protesta estatal contra la contractació extra de 10.000 metges
El Sindicat Mèdic de Balears, Simebal, s’ha sumat a la vaga convocada dimarts que ve a tot Espanya, per exigir al Govern de l’Estat la retirada immediata del Reial Decret Llei 29/2020. El col·lectiu reclama la tornada dels 17.000 professionals mèdics que en la darrera dècada han hagut de marxar a treballar a l’estranger. La vaga està convocada a partir del dia 27 d’octubre, tots els dimarts.
Els metges s’han concentrat als hospitals Son Espases, Mateu Orfila i Can Misses, on han llegit un manifest que critica també que la inversió en Sanitat depengui, gairebé sempre, de criteris polítics que canvien d’una comunitat autònoma a una altra.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya