Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

En la primera tongada d'arribada d'aquests turistes alemanys, no n'hi haurà que venguin a Menorca
A Menorca, doble reunió de la presidenta Francina Armengol aquest dijous amb els responsables polítics de l’illa per tractar la crisi sanitària i les conseqüències de la COVID-19. I damunt la taula, molts de temes. Entre ells, els dubtes que ha generat a Menorca la prova pilot per dur turistes alemanys.
El dubte es genera després que hagin desaparegut d’aquesta prova pilot les quotes per Illes plantejades inicialment i que la distribució d’aquests primers visitants quedi en mans del turoperador que els durà a les Illes. Una situació que es tradueix en el fet que, com a mínim en la primera tongada d’arribada d’aquests turistes alemanys, no n’hi haurà que venguin a Menorca. A més els representants del sindicat Mèdic de Balears a l’illa consideren insuficients les mesures de control i prevenció que s’aplicaran en aquestes visitants i insisteixen que se’ls facin proves en origen, abans d’agafar l’avió. Diuen que comprenen la necessària reactivació econòmica però sempre s’ha d’executar amb les màximes garanties de salut.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions