L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
90
La Policia Nacional utilitzarà les carpes de les instal·lacions de Son Tous per a la custòdia dels migrants arribats en les darres hores fins a les costes de Mallorca i Cabrera.
Segons ha informat la Policia als mitjans, després de l’arribada de les darreres pasteres arribades fins a la costa de Mallorca i de Cabrera, i en tenir una capacitat limitada els diferents calabossos de que disposa aquest cos policial a Mallorca –Palma i Manacor–, els migrants interceptats en les darreres hores seran traslladats a les instal·lacions de Son Tous, a Palma.
Una vegada que els migrants hagin passat els diferents protocols de Guàrdia Civil, Creu Roja i Policia Nacional, seran traslladats en les primeres hores de la tarda fins a les instal·lacions que estan habilitades per a tals efectes, quedant custodiats per la Policia Nacional fins que els tràmits de la seva entrada irregular a Espanya s’hagin realitzat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues