Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

L'Acadèmia de Gastronomia d'Eivissa i Formentera ha atorgat avui els seus reconeixements als professionals i restaurants de les Pitiüses considerats com els millors aquest 2023
L’Acadèmia de Gastronomia d’Eivissa i Formentera ha atorgat aquest divendres els seus reconeixements als professionals i restaurants de les Pitiüses considerats com els millors aquest 2023.
La quarta edició dels Premis Gastronòmics ha atorgat un total de 10 guardons. També ha rebut el seu homenatge el bullit de peix, com a plat emblemàtic, i l’oli d’oliva, com a producte local.
Rafa Zafra, Walter Sidoravicus, Alba Pau, José González, Can Pujol, Ses Boques, Ca N’Alfredo i Es Cantonet han estat els noms de cuiners i establiments premiats.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta