Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El Bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, ha agraït la tasca feta fins ara i ha assegurat que continuaran defensant els valors que representen Lluc
496
Després de 128 anys, els missioners del Sagrat Cor, Els Coritos, ja no són els encarregats de vetllar pel Santuari de Lluc. A partir d’ara serà la Diòcesi de Mallorca, qui se’n fa càrrec, amb Marià Gastalver com a nou prior, substituint, Ricard Janer.
El relleu s’ha duit a terme avui a un acte solemne que ha reunit devers 700 persones, i també representants de la societat civil, que han lliurat obsequis als fins ara gestors.
Durant la missa, el Bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull ha agraït la tasca feta fins ara i ha assegurat que continuaran defensant els valors que representen Lluc.
Marià Gastalver, nou prior de Lluc
Els Missioners del Sagrat Cor deixen el Santuari de Lluc
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi