Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

La cerveseria Brusca s'ha instal·lat a l'antic molí de sa Torre, un espai que Brunet va retratar al 1955
Així ha quedat el molí d’en Picornell de Manacor després de restaurar-se. I així es veia l’any 1955 des dels ulls de Miquel Brunet. Avui dia, el també conegut com molí de sa Torre amaga una fabrica de cervesa artesana. I una exposició centrada en els molins que va representar Brunet fins a finals dels anys 80.
8 peces realitzades, en oli, acrílic, llapis, aquarel·la i bolígraf. Que reviuen una petita part de l’obra d’un pintor que anava contra corrent de l’estil academicista que impregnava l’època. Fins a finals de febrer, podeu visitar aquesta mostra tan singular, a la cerveseria Brusca de Manacor. Un espai on conviuen el molí, el blat i la pintura, des d’una mirada actualitzada.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992