110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Activitats com passejar o fer esport es podran realitzar entre les 6h del matí i les 23h del vesprevespre
A Mallorca hi ha 27 municipis exempts de les restriccions horàries. Són els municipis ubicats, principalment, al pla i a la zona de la Serra de Tramuntana.
Els ciutadans d’aquests municipis esperen que la població es comporti de forma responsable i respecti el distanciament social, i no abusin de les passejades i activitats permeses. L’administració recorda que tot i que no han de seguir cap horari les sortides només estan permeses un pic al dia, i dins el terme municipal de cada poble.
La resta de municipis de Mallorca que superen els 5.000 habitants s’hauran de regir pels horaris i franges d’edat estipulades pel Govern Central.
A Ciutats com Inca, que superen els 30 mil habitants, els veïnats veuen en bons ulls aquestes restriccions, perquè diuen “s’han d’evitar aglomeracions per no recaure en la lluita contra la malaltia”.
Com es podrà sortir a passejar i a fer esport a partir de demà dissabte?
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa