Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'aportació s'augmenta a través del Fons de Cooperació Municipal, després d'un acord entre el Govern i la FELIB
Els municipis de les Illes rebran 500.000 euros més respecte de l’any passat, a través del Fons de Cooperació Municipal.
El Govern i la Federació d’Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB) han acordat augmentar l’aportació fins a arribar enguany als 12,5 milions d’euros. A més, s’incorporen 3 nous criteris per beneficiar el repartiment i que afavorirà els municipis d’Artà i Campos, per la seva protecció del litoral, i Alaró i Bunyola, per la protecció territorial, ja que també pertanyen al paratge natural de la Serra de Tramuntana.
El Govern, a més, s’ha compromès a augmentar l’aportació fins a arribar als 18,5 milions d’euros al 2020.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic