Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Port de Maó és l'únic indret de tota Balears on es cultiva aquest mol·lusc
Un total de 14 muscleres situades al Port de Maó produeixen cada any uns 65.000 quilos de Musclos de Menorca, el que suposa una facturació que ronda els 174.000 euros. El preu de venda al públic és entre tres i mig i quatre euros i mig el quilo. Es tracta d’un mol·lusc ben apreciat per la seva textura i el seu gust a mar.
Segons els mariscadors per tal que els musclos creixin i assoleixin la mida mínima és imprescindible que la temperatura de la mar no davalli bruscament després de l’estiu. I enguany el temps no ha acabat d’acompanyar a la tardor i la temperatura marítima ha baixat ràpidament. Però al Mercat del Peix de Maó encara se’n poden trobar.
La qualitat del Musclo de Menorca la garanteix la Unió Europea. Perquè es pugui etiquetar com a tal la normativa obliga que el mol·lusc passi, com a mínim, sis mesos creixent en aigües menorquines.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13