El Congrés tomba els dos decrets d’habitatge amb el ‘no’ de Junts, el PP, Vox i UPN
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura
Han tornat a la natura després de passar per les instal·lacions del Centre de Recuperació de Fauna Silvestre de Menorca
Vuit dels mussols són exemplars joves que hi varen ingressar després de sortir dels nius.. El novè és un adult que va arribar al centre amb una fractura a un dels ossos de l’espatla.
Els pollets de mussol, una vegada que abandonen el niu, poden passar uns dies a terra mentre aprenen a volar. Això és encara més perillós per als que viuen en entorns urbans per la presència de vehicles, moixos o cans. La situació es repeteix a la primavera i a principis de l’estiu i en aquests moments, és essencial la intervenció ciutadana.
El mussol és el rapinyaire nocturn més petit que hi ha a Menorca i s’alimenta principalment d’insectes i d’altres petits animals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El rebuig dels quatre partits deixa sense efecte les mesures del Govern i obri un nou escenari polític per a la legislatura
No és l'únic sinistre comptabilitzat a la zona en les darreres hores
Sánchez assegura que "no farà ni un pas enrere" i manté els decrets