El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Associació de Criadors observa un increment de l'adquisició d'aquests animals a l'estranger
L’animal més estimat i admirat a Menorca, tampoc s’ha salvat de la crisi econòmica, però des que ha començat el 2016, el nombre de naixements torna a créixer. L’any 2008 van néixer 238 cavalls, 213 a Menorca. El 2015, set anys després, es va reduir a menys de la meitat: van néixer 105 cavalls, 81, a Menorca.
Antoni Bagur, de l’Associació de Criadors del Cavall de Raça Menorquina, ho celebra. Diu que, ara, els preus s’han estabilitzat. El preu d’un cavall ronda els 15.000 euros de mitjana, i durant la crisi es venien per 6.000. Explica, a més, que han augmentat les vendes a l’estranger.
Actualment hi ha 3672 cavalls de raça menorquina al món. La meitat són aptes per a la reproducció i més de la meitat d’aquests sementals són a Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades