La xifra, publicada per l'INE, correspon al període entre gener i setembre d'enguany
Imatge d'arxiu.
25Les Balears registren entre gener i setembre prop de 6.500 naixements, un 4,7% manco que el mateix període del 2022 i un 10% per davall de la xifra del 2019. Aquesta és l’Estimació Mensual publicada aquest dimecres per l’Institut Nacional d’Estadística (INE).
Del total de naixements, la gran majoria varen ser entre els 20 i 40 anys. Però destaquen el centenar que foren de mares d’entre 15 i 19 anys, i els 61, de dones amb més de 45 anys.
Només al mes de setembre es van produir 783 naixements a la Comunitat, la tercera dada més elevada de l’any.
Pel que fa a la mortalitat, fins al 5 de novembre s’han registrat gairebé 7.500 morts a les Balears, un 6,4% menys que el mateix període del 2022, però un 10,2% més que el 2019, abans de la pandèmia de Covid. Per illes, totes registren aquesta tendència, excepte Menorca, on cau la mortalitat tant respecte de l’any passat, com d’abans de la pandèmia.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto