L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Per ocupació de la plaça arriben a pagar per temporada 6.500 euros i els lloguers van dels 2.000 als 10.000 euros
Els bars i els restaurants de la plaça del Parc a Eivissa asseguren que els seus negocis estan en risc de tancament per la crisi sanitària. Diuen que ja acumulen pèrdues incalculables i sol·liciten ajuda a les institucions. Volen reunir-se amb l’Ajuntament d’Eivissa.
És un dels punts de trobada de més ambient de l’illa, tant a l’hivern com a l’estiu, i ara, des de fa setmanes presenta un altre aspecte. Els titulars de bars i restaurants que aquí es concentren viuen la situació amb desesperació, però diuen que no volen rendir-se. Asseguren que entenen la situació d’emergència sanitària, però reconeixen que tots els negocis s’han acollit a ERTOs.
La gran majoria dels locals són llogats a la plaça del Parc. Alguns han tingut més sort que d’altres quant a la generositat dels propietaris. Els lloguers són alts i van dels 2.000 als 10.000 euros.
Però aquest no és l’únic problema. Per ocupació de la plaça arriben a pagar per temporada 6.500 euros a l’ajuntament. Per aquest motiu estan preparant una reunió amb el consistori amb la intenció de rebaixar la pressió de les taxes davant la crisi que estan patint.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius