Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
Tots coincideixen que cal reforçar la vigilància i la seguretat als carrers
Els negocis de la zona del West End de Sant Antoni viuen un mes de juny inusualment fluix després d’un bon començament de temporada. Mentre es qüestionen els motius hi ha disparitat d’opinions sobre si finalment s’està deixant enrere el turisme d’excessos a la zona.
A finals de juny, els carrers del West End no es troben tan plens com alguns propietaris de bars i restaurants i treballadors de la zona esperaven. El debat dels possibles motius és obert.
El 2018, després de ser declarada Zona de Protecció Acústica Especial, es varen reduir horaris: els locals tenien l’obligació de tancar a les 3 de la matinada i les terrasses a les 23 hores. Sobre si el model de turisme ha canviat a la zona del West End, la visió que tenen els vesins i els mateixos turistes és molt diferent.
Tots coincideixen, però, que cal reforçar la vigilància i la seguretat als carrers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis