Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les escoles públiques de Sant Llorenç, Sa Coma, S'Illot i Son Carrió han reprès el curs amb l'acompanyament d'un pla de suport psicològic
En Joan és un dels infants que dimarts passats varen viure la torrentada en primera persona. Avui, els ha tocat tornar a les classes. Les escoles públiques de Sant Llorenç, Sa Coma, S’Illot i Son Carrió han reprès el curs amb l’acompanyament d’un pla de suport psicològic.
Per identificar possibles seqüeles, es faran accions formatives al professors. D’altra banda, també s’ha incrementat la presència de policies tutors.
A nivell d’infraestructures, les escoles no han patit danys importants. Una de les més properes a la torrentada fou aquest centre d’infantil de Son Carrió. Aquí una part del pati continua ple de fang.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció