Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Amb tot, el desembre, en el context d'inflació de preus, el registre va caure el 32%
98
La compravenda d’habitatges va créixer l’any passat un 7,4% a les Balears (6,1% Espanya) amb un cost de 3.200 euros/m² que gairebé duplica el de la mitjana espanyola (1.615 €). Són dades fetes públiques avui pel Consell General del Notariat que constata una vegada més la situació de les Illes entre les comunitats més cares. En l’àmbit estatal, la compravenda no creixia tant des de fa 15 anys.
Amb tot, si miram exclusivament el comportament del mercat immobiliari el desembre, veim que l’escalada inflacionista va enfonsar la compravenda especialment a les Illes amb el descens més gran d’aquestes operacions, un 32% menys que un any abans.
Préstecs hipotecaris
Els nous préstecs hipotecaris augmentaren així mateix quasi el 3% durant el mateix període amb quantitats que oscil·laren entre els 234.000 euros de les Balears i els 95.000 de Múrcia.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals