Dissabte matí varen passar a disposició del jutge 9 dels detinguts dijous en una operació antidroga entre la Policia Nacional i el Servei de Vigilància Duanera de l’Agència Tributària. Se’ls va detenir per tràfic de drogues, pertinença a organització criminal i defraudació de fluid elèctric.
Els familiars els han rebut amb crits quan els han vist davallar dels furgons policials. Durant l’operació es detectaren innumerables infraccions urbanístiques als immobles escorcollats, requisaren diners, cocaïna, marihuana i retornaren al propietari legítim un dels habitatges ocupats.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos