Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

S'hi han iniciat 27 intervencions, de les quals se n'han completat 12
Després de deu dies des de la dana, València intenta recuperar a poc a poc un mínim de normalitat. Els efectius del nou contingent balear d’emergències ja han arribat a les zones afectades. A Sedaví, on hi ha el centre de coordinació del contingent balear, just s’ha explicat el funcionament a les 82 persones que varen arribar aquest dijous a vespre.
Els nous efectius han continuat drenant aigua, llevant fang i traient cotxes dels garatges. S’han iniciat 27 intervencions, de les quals en queden 15 per acabar. Se sumaran a les 10 que hi ha previstes per a aquest dissabte.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes