Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Les terrasses de bars i restaurants de Mallorca i Eivissa poden obrir a partir d'avui per oferir sopars, entre dilluns i dijous
/EFE
140Les terrasses de bars i restaurants de Mallorca i Eivissa poden obrir a partir d’avui per oferir sopars, entre dilluns i dijous. Però són molts els que han decidit mantenir els horaris com fins ara, perquè segons asseguren, no els surt a compte contractar més personal amb un horari tan reduït. És el cas del restaurant Classic, del centre de Palma, que ha decidit no obrir en el torn dels sopars.
Tampoc no obriran altres bars i restaurants de Santa Maria. Tots ells expliquen que no els surt a compte rescatar treballadors dels ERTOs per dues hores i mitja, i només quatre dies a la setmana.
Tot i que això és el que pensen, majoritàriament, els restauradors, també n’hem trobat que provaran a obrir a la nit. Però reconeixen les dificultats que suposa el nou horari. I, sobretot, el que continuen reclamant, és que es puguin obrir els interiors dels locals. El que també estrenen, a més d’horaris, són les ocupacions del 100 per 100 a les terrasses. Però, segons expliquen, el fet d’haver de mantenir la distància entre taula i taula suposa, a efectes reals, reduir la cabuda dels seus establiments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles