La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
Un immoble que va ser denunciat per la Inspecció de Treball en fins a tres ocasions, entre el 2003 i el 2008
La mala planificació i construcció evidenciaven greus problemes de fons quan només portaven deu anys de vida els vells jutjats d’Isidor Macabich. Plagues d’insectes i rates en uns sòtans que s’inundaven cada dos per tres. Primer de fecals i després d’aigua de pluja.
L’immoble cremat el gener passat presentava ascensors que s’avariaven crònicament, un aire condicionat sense manteniment que emmalaltia la plantilla i una manca d’espai i condicions que ja varen ser denunciades per la Inspecció de Treball en fins a tres ocasions, entre el 2003 i el 2008.
Dècades de mobilitzacions i protestes dels funcionaris per unes condicions dignes que veuen el final del túnel 16 anys després de la primera i demolidora inspecció laboral.
total
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura