Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Una vegada acabada l'obra, que s'allargarà divuit mesos, les cases s'oferiran en règim de lloguer
Està previst que després de l’estiu comencin les obres per rehabilitar els immobles del barri de sa Penya, a Eivissa. La reordenació municipal preveu transformar 44 infrahabitatges que va adquirir l’ajuntament d’Eivissa en onze pisos.
Els nous habitatges tendran entre 45 i 75 metres quadrats distribuïts en tres nivells. El projecte també inclou la reurbanització dels carrers Alt i del Retir i la millora de les infraestructures.
Una vegada acabada l’obra, que s’allargarà divuit mesos, les cases s’oferiran en règim de lloguer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor