Aquesta Setmana Santa aterraran a Menorca més de 1500 esportistes d’entre 11 i 15 anys per jugar un torneig internacional de futbol. Venen d’Austràlia, Mèxic, el Japó o Qatar. Els acompanyen els seus familiars, gairebé 3.000 persones més. Tots ells suposen un impacte econòmic directe de 2 milions d’euros. Però tan sols un 18% de la planta hotelera de l’illa és oberta. esportistes d’entre 11 i 15 anys per jugar un torneig internacional de futbol. Demanen implicació als hotelers perquè el torneig vol arribar a dur fins a 12.000 visitants els pròxims anys.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.