Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Salut diu que fa feina per reparar la instal·lació i explica que la primera convocatòria per adjudicar els treballs de reparació va quedar deserta
159
Personal i malalts de l’Hospital General de Palma denuncien que, a la tercera planta, estan sense aire condicionat des de fa un mes. És el lloc on hi ha els pacients pal·liatius. A Salut confien que la instal·lació torni a funcionar el pròxim cap de setmana i asseguren que el retard en la reparació es deu a motius burocràtics. La primera convocatòria per reparar el servei va quedar deserta, però ja hi ha una empresa disposada a arreglar el sistema.
Altres queixes
Els treballadors del centre diuen que no només la tercera planta està sense aire. Es queixen que també a la segona planta hi ha problemes amb la climatització i habitacions on no funciona la refrigeració. A més, diuen que al control d’infermeria s’ha optat per posar aparells d’aire transportables que no són suficients per abaixar temperatures.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes