Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

El nou pla reconeix per primera vegada la insularitat de les Balears i els seus costos addicionals
Si fins ara, els ramaders i agricultors de Menorca cobraven de mitjana 115 euros per hectàrea de la Unió Europea, a partir del gener de l’any que ve en rebran 189, això serà, com a mínim, un 50 per cent més que la mitjana nacional pels costos de la insularitat. L’augment exponencial a Menorca també es deu al fet que les explotacions de l’illa tenien fixats uns dels valors més baixos de tot Espanya i ara s’han actualitzat.
A banda del pagament bàsic, hi ha ajudes associades com les dedicades a joves pagesos, que durant els primers cinc anys cobraran un 100 per cent més que ara. Les dones rebran un 15 per cent extra. També el sector lleter balear sortirà beneficiat del nou pla.
El nou pla nacional vol incentivar les pràctiques sostenibles amb el que ha anomenat ecoesquemes, com per exemple apostar pel pasturatge extensiu o el reg amb aigua regenerada. Per aconseguir més ajudes PAC per aquest concepte, els requisits són més exigents, sempre segons el grau de compromís amb el medi ambient.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar