Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
El Parlament acull la XVa Conferència anual de la Comissió Mediterrània
El Parlament de les Illes duu a terme la XVa Conferència anual de la Comissió Mediterrània organitzada per la Lliga Europea de Cooperació Econòmica i l’Institut Europeu de la Mediterrània. En les ponències, que continuaran demà divendres, es parla de l’anomenat turisme blau com a fórmula per combatre el canvi climàtic.
En la conferència inaugural, el secretari general de la Unió per la Mediterrània, l’egipci Nasser Kamel, ha alertat que 10 de les 20 ciutats del món on hi ha escassetat d’aigua es troben a la Mediterrània.
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha reconegut que la Mediterrània és la mar més contaminada del planeta. I ha destacat que per combatre la contaminació i el canvi climàtic s’han de coordinar tots els països de la regió mediterrània.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora