Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Així ho ha avançat aquest dijous el ministre de Sanitat d'Alemanya després de reunir-se amb la direcció de BioNTech
Els països de la Unió Europea començaran a vacunar contra el coronavirus dia 27 de desembre, si el vistiplau al vaccí de Pfizer arriba segons el previst. Així ho ha avançat aquest dijous el ministre de Sanitat d’Alemanya després de reunir-se amb la direcció de BioNTech, responsable de la vacuna juntament amb la farmacèutica nord-americana.
I mentre l’Aràbia Saudita ha estat aquest dijous el primer país d’Orient Pròxim a començar la vacunació contra la covid-19. Xile també ha aprovat l’antídot i ha anunciat que espera rebre’n les primeres dosis abans que acabi el mes de desembre.
Per la seva banda, el govern de Nova Zelanda ha anunciat que té previst immunitzar els seus 5 milions d’habitants en el segon trimestre de 2021.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació