Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Aquesta iniciativa conjunta amb Creu Roja ja ha omplert dues caixes i mitja d'una capacitat de 30-40 juguetes
Els Bombers de Maó i de Ciutadella van al rescat dels Reis d’Orient. Aquesta campanya de Nadal, els dos parcs de bombers han organitzat una recollida solidària de juguetes per a aquelles famílies amb pocs recursos.
Des que va iniciar-se la recollida a principis de desembre, el parc de Maó ja n’ha entregat una caixa sencera i en tenen una a la meitat. Ciutadella també quasi té plena la seva. Es tracta d’una iniciativa que duen a terme juntament amb la Creu Roja.
Les juguetes es poden deixar a qualsevol dels parcs de bombers fins el 4 de gener, i l’únic requisit és que es trobin en bon estat.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061