Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Han reduït la meitat la superfície afectada i esperen començar la construcció a principi de 2018
Amb l’informe favorable de la comissió balear de Medi Ambient als grans projectes fotovoltaics d’Es Cap Blanc i Santa Cirga, a Llucmajor i Manacor, ja són 5 els parcs solars que a final de legislatura podrien operar a les Balears. Un fet que ajudaria a passar de generar un 2,5% d’energies renovables a un 10% per consolidar la transició energètica a l’Arxipèlag i acostar-se a poder complir els Acords de París.
Ara és el Consell de Govern qui ha d’atorgar l’autorització definitiva via declaració d’utilitat pública com ja passàs amb el parc de sa Caseta a Llucmajor, en ser l’únic que pot sobrepassar-se a l’informe desfavorable que va emetre en matèria urbanística el Consell de Mallorca.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys