Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
"Va morir dins els meus braços" afirma la mare de Valeria, morta per una bala de la policía de Los Angeles
Una nina de tan sols 14 anys va morir la setmana pasada a causa d’una bala perduda de la policia de Los Angeles, als Estats Units. Ara, els pares de l’al·lota reclamen justícia per a la seva filla. L’advocat de la família assegura que no hi havia cap arma dins la tenda ni cap tirador actiu, per això afirma que es va produir un greu error dins el sistema. La família de xilens tan sols feia sis mesos que s’havia mudat als Estats Units quan va ocórrer la tragèdia.
Tot va pasar dins un centre comercial. Na Valentina i la seva mare eren dins una tenda de roba. La nina triava un vestit per celebrar el seu quinzè aniversari. Ella i la seva mare varen sentir crits i s’amagaren dins un dels emprovadors. La policia de Los Angeles va entrar cercant un sospitós que suposadament havia agredit una dona. Quan els agents entraren i dispararen al fugitiu, una de les bales es va desviar. El projectil va atravessar la paret de l’emprovador i va impactar a na Valentina. L’oficina del fiscal general de Califòrnia ja investiga l’incident, i el policia presumptament responsable està fora de servei mentre es revisa el cas.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes