Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els diputats han tornat a ocupar a 38 dels seus 55 escons
Els parlamentaris chavistes han retornat al Parlament de Veneçuela després d’un exili autoimposat de 29 mesos. Els diputats han tornat a ocupar a 38 dels seus 55 escons.
Els diputats de la coalició oficialista Gran Polo Patriótico van deixar d’assistir a les sessions a l’abril de 2017, després d’una sentència del Suprem que va llevar les funcions legislatives al Parlament, poc després que l’oposició es fes amb el control de la cambra.
Ara, amb de la convocatòria d’una nova taula de diàleg entre el Govern de Nicolás Maduro i partits minoritaris de l’oposició, el chavisme ha acordat tornar al Parlament.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13