El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

El Parlament ha aprovat les conclusions elaborades per la comissió d’investigació de les autopistes d’Eivissa. Els diputats del PP hi han votat en contra, i El Pi i Ciutadans s’hi han abstingut.
Els partits del Pacte, PSIB, Podem, MÉS per Mallorca, MÉS per Menorca i Gent per Formentera, sostenen que amb les compareixences que s’han realitzat els darrers mesos, queda palès que hi va haver una gestió irregular amb la concessió i construcció de les carreteres d’Eivissa, quan Jaume Matas era president del Govern.
A partir d’ara, preveuen traslladar tota la documentació que han recollit a la Fiscalia Anticorrupció de les Balears i a l’Audiència Nacional.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies