Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La manca d'unanimitat entre les formacions ha impedit que la celebració se celebràs de manera formal
Els diputats de Vox al Parlament de les Illes Balears han boicotejat aquest dimarts, fent renou des dels seus escons, el minut de silenci per les víctimes palestines dels atacs israelians a Gaza que ha improvisat la diputada socialista Malena Riudavets dins del seu torn de preguntes de control al Govern.
Davant la manca d’unanimitat sobre la petició del grup socialista, que incloïa la paraula “genocidi” i que ha estat rebutjada pel PP, el ple ordinari del Parlament no ha començat amb un minut de silenci formal. Així i tot, el PSOE ha decidit promoure’l igualment, i els seus diputats, com els de la resta de l’esquerra, han romàs dempeus durant 60 segons en homenatge a les víctimes.
Tots els diputats han respectat el silenci excepte María José Verdú i Sergio Rodríguez, de Vox, que l’han trencat picant amb els dits al seu escó durant tot el minut.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat