Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La mesura estarà en vigor fins el pròxim dia 12 de maig
Els ciutadans alemanys necessiten una prova de Covid-19 negativa per entrar a les illes i des d’avui, també, per sortir i tornar al seu país via aèria. Abans d’embarcar és obligatori presentar-la amb el resultat negatiu. Un test que ha de pagar cada passatger. La mesura cerca dissuadir els viatges dels alemanys a l’estranger.
Tothom que entri a Alemanya a partir d’avui ha de demostrar que està lliure de Covid. Així que a l’aeroport de Son Sant Joan, tots els viatgers dels més de vint vols que avui connecten Mallorca amb el país germànic han hagut d’acreditar ja el seu negatiu, previ pagament de la prova.
La mesura ha entrat en vigor aquesta matinada i s’estendrà durant gairebé un mes i mig, fins al pròxim 12 de maig.
Els passatgers que avui havien d’agafar un vol a Alemanya ja la duien feta. Però n’hi ha que l’han haguda de repetir per no dur-la en anglès.
La darrera opció per fer-se la prova abans de pujar a l’avió és al mateix aeroport. Aena ha adjudicat l’espai perquè s’hi puguin realitzar les proves diagnòstiques que els passatgers necessiten per viatjar. Un servei que, aquí a les Illes, està disponible als tres aeroports balears.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"