Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

La diferència en els protocols entre països fa que el control a l'arribada s'allargui més del que és habitual
El vol de Transavia procedent de París aterrava a l’aeroport de Menorca a les 3 i vint del capvespre de dissabte, gairebé una hora i mitja més tard del que estava prevista causa dels requisits sanitaris a l’aeroport d’Orly. La majoria dels primers passatgers internacionals tenen segona residència a l’illa, però també són turistes que fan el seu primer viatge després del confinament i trien un lloc tranquil.
Han explicat que durant tot el viatge s’han sentit segurs amb les mesures sanitàries, tant a l’aeroport d’origen com a l’arribada, tot i que els ha suposat sortir més tard del que pensaven de la terminal.
El Consell tranquil·litza la població i recorda que les accions turístiques s’estan acordant amb regions que tenen una situació sanitària similar.
A les 6 del capvespre ha aterrat el vol d’Iberia procedent de Munic, fruit d’una campanya de comàrqueting ja prevista. Diumenge migdia s’espera l’arribada d’un vol de Zuric de la línia Edelweiss i al capvespre un altre de Düsseldorf, aquest darrer acordat amb la companyia Eurowings dins el pla pilot de Balears com a corredor turístic segur.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols