Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La diferència en els protocols entre països fa que el control a l'arribada s'allargui més del que és habitual
El vol de Transavia procedent de París aterrava a l’aeroport de Menorca a les 3 i vint del capvespre de dissabte, gairebé una hora i mitja més tard del que estava prevista causa dels requisits sanitaris a l’aeroport d’Orly. La majoria dels primers passatgers internacionals tenen segona residència a l’illa, però també són turistes que fan el seu primer viatge després del confinament i trien un lloc tranquil.
Han explicat que durant tot el viatge s’han sentit segurs amb les mesures sanitàries, tant a l’aeroport d’origen com a l’arribada, tot i que els ha suposat sortir més tard del que pensaven de la terminal.
El Consell tranquil·litza la població i recorda que les accions turístiques s’estan acordant amb regions que tenen una situació sanitària similar.
A les 6 del capvespre ha aterrat el vol d’Iberia procedent de Munic, fruit d’una campanya de comàrqueting ja prevista. Diumenge migdia s’espera l’arribada d’un vol de Zuric de la línia Edelweiss i al capvespre un altre de Düsseldorf, aquest darrer acordat amb la companyia Eurowings dins el pla pilot de Balears com a corredor turístic segur.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou