Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'Ajuntament assegura que la colcada dels Reis seguirà endavant, tot i que plogui
La plaça de Cort s’ha omplert aquest dimecres migdia d’infants amb cares d’il·lusió i les cartes ben preparades, en espera de l’arribada dels patges reials. A només dos dies perquè Ses Majestats arribin, tot ja està enllestit, i l’Ajuntament assegura que, malgrat que plogui, la colcada seguirà endavant.
El moment més emocionant ha estat l’entrada a la plaça dels patges, acompanyats per la música dels tambors. Abans de començar, han volgut dir unes paraules en nom de Melcior, Gaspar i Baltasar. Finalment, tots els infants han pogut pujar a l’escenari per tirar la seva carta i fer-se una foto amb els emissaris.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada