Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
És una de les reformes legals del Govern central per reduir la sinistralitat a les carreteres
Mirar el mòbil mentre es condueix, a partir d’ara, serà penalitzat amb més duresa. S’eleven de 3 a 6 els punts que es perden per l’ús del mòbil al volant. També s’eleven de 3 a 4 els punts que es perden per no utilitzar adequadament cinturons, cascs i altres elements de protecció. Són algunes de les mesures del nou pla de trànsit del Govern central per reduir la sinistralitat.
Aquesta reforma també fixa tres límits de velocitat a les vies urbanes: un màxim de 20 quilòmetres per hora als carrers de plataforma única de calçada i vorera, 30 quilòmetres per hora als carrers d’un únic carril per sentit i 50 quilòmetres per hora per als de dos o més carrils. Tampoc es podran superar els límits de velocitat a les carreteres convencionals quan s’avancin altres vehicles.
També es regulen els vehicles de mobilitat personal, com els patinets elèctrics. Serà obligatori un certificat de circulació de requisits tècnics, no podran anar a més de 25 quilòmetres per hora i no podran circular per zones per a vianants, carreteres interurbanes, travessies, autovies i autopistes.
Les modificacions del Reglament General de Circulació i de Vehicles entraran en vigor el 2 de gener de l’any que ve, mentre que les modificacions de velocitat no seran efectives fins a 6 mesos després de la seva publicació al BOE.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat