Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El sector, a tot Espanya, decidirà aviat què fer, després que el descompte de 20 cèntims el litre de combustible ha quedat "diluït"
Els pescadors de tot Espanya, també els de les Balears, es reuniran les pròximes setmanes per veure com afronten la pujada del preu del combustible. Asseguren que l’encariment del gasoil s’ha menjat el descompte de 20 cèntims el litre que va aprovar el Govern central, que la pujada ha estat més ràpida i forta del que preveien i que la situació torna a ser “insostenible”.
El president de la Confraria de Pescadors d’Alcúdia, David Carsi, ha explicat que a les Illes, a diferència de la Península, surten totes les barques a la mar, perquè es temporada alta de pesca i el producte es cobra bé. Però en vista dels pròxims mesos, hi ha incertesa. “Aquí sortim perquè estam en temporada, hi ha molta demanda i el peix es paga bé. Però una barca grossa gasta 700 euros diaris de gasoil. Les petites no tant, això no obstant, paguen el doble que l’any passat.”
Carsi ha afirmat que l’encariment ha estat tan elevat que gairebé no noten el descompte del Govern de l’Estat i que “hi ha ajudes que no arriben a tots els professionals per petites traves en l’administració”. En una entrevista al programa Al Dia d’IB3 Ràdio, el president dels pescadors d’Alcúdia ha qualificat la situació d'”inviable” i ha declarat que aquest mes de juny el sector es reunirà, en l’àmbit de tot l’Estat, per prendre decisions. A la Península, fa mesos que no totes les barques surten a pescar. Un fet que, de moment, no passa a les Balears, tot i que en vista del final de temporada, Carsi no ha promès res.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13