Un atropellament mortal pel Polígon de Marratxí obliga a aturar el tren
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats

La confraria de Ciutadella n'ha pescat 12.600 kilos, a Fornells 8.330 quilos i a Maó 2.200
Enguany els pescadors de Menorca han capturat un 25% més de llagostes que l’any passat, ja que el bon temps els ha permés sortir molts dies a la mar. Els pescadors fan un balanç molt bo de la temporada, i també els restauradors, que encara tenen els vivers dels seus locals plens d’existències per servir-les.
La confraria de Ciutadella n’ha pescat 12.600 quilos, i l’any passat en va comptabilitzar 9.600. A Fornells n’han capturat 8.330 quilos i a Maó 2.200. Les tres confraries de pescadors juntes han pescat un 25% més llagostes que l’any passat, que es venen a un preu entre 55 i 70 euros el quilo.
I és que quan s’acaben les llagostes vermelles, encara es podran degustar les blanques. Més barata que la vermella, però menys apreciada culinàriament. Es pot pescar fins al dia primer de desembre.
Durant unes dues hores, les línies ferroviàries han estat inoperatives i centenars d'usuaris afectats
'Mallorca Confidencial', que compta amb la participació d'IB3, s'està rodant a diverses localitzacions de Mallorca i Barcelona
Els centres escolars demanen més recursos per atendre infants amb TEA