L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Amb les llars confinades i els restaurants tancats, molts pescadors no sortiran a capturar el crustaci l'1 d'abril
116
Els pescadors de Menorca demanen ajornar la temporada de llagosta. Tradicionalment la pesca del crustaci més preuat de l’illa comença l’1 d’abril i acaba el 31 d’agost. Enguany, però, amb les llars confinades i els restaurants tancats, molts pescadors no sortiran a capturar-les quan s’enceti la temporada. Els pescadors menorquins ja han demanat a la Conselleria de Pesca ajornar la temporada de captura de llagosta, i començar a pescar-les 15 dies més tard.
La temporada passada, les tres confraries de l’illa van capturar 23.000 quilos de llagosta, un 25% més el 2018. La Confraria de Ciutadella és la que més nombre d’exemplars va pescar, en total 12.500 quilos, seguida de la de Fornells, amb 8.300 quilos. L’ajornament, d’acceptar-se d’acceptar-se seria excepcional.
De moment, pel que fa a la pesca de peix i gamba aquests dies, a causa de l’estat d’alarma, moltes embarcacions opten per a no sortir a fer feina. Per això les confraries estudien que la flota faci torns per sortir a pescar davant la davallada de vendes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues