Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El Ministeri d'Agricultura n'augmenta el límit de les captures
Bona notícia per als pescadors de gamba vermella de Menorca. El Ministeri d’Agricultura n’augmenta el límit de les captures en 2.000 quilos. Un alè per al sector, que celebra la mesura, tot i que qüestiona els criteris que s’han emprat per prendre-la.
Les barques de bou de Maó i Ciutadella podran capturar més gamba vermella d’aquí fins a final d’any. S’incrementa el límit en prop de 46 tones per a totes les barques del Mediterrani.
A Menorca, l’increment és de 2.000 quilos, que s’han repartit entre les 6 barques que hi fan feina a l’illa. S’han assignat de devers 1.100 quilos a les barques de Ciutadella i 700 a Maó.
El Ministeri ho fa, diu, per reforçar les campanyes de Nadal i d’estiu i per millorar la planificació dels pescadors. Les confraries de Menorca asseguren que el seu problema és que hi falten pescadors i reclamen més transparència.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari