Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

Asseguren que molts pescadors no podran assumir les mesures sostenibles que la UE proposa
Els pescadors de Maó han sortit a la mar després dels dos dies de vaga que van fer dilluns i dimarts. Han tornat a port aquest dimecres capvespre havent fet tan sols una primera lectura ràpida del nou acord sobre la pesca d’arrossegament al Mediterrani. La nova proposta els sembla llarga, complexa i que no resoldrà res.
Els pescadors menorquins volen estudiar l’esborrany amb més deteniment, però, d’entrada, opinen que la llista de contrapartides exigida és inassumible per a molts. Superar el límit de 27 dies de sortida a la mar previstos inicialment per la Unió Europea, a canvi de costoses mesures sostenibles, condueix, igualment, a la fi del sector.
Consideren que aquest acord només té com a intenció silenciar l’opinió pública i els professionals de la pesca per evitar noves protestes.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar