Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La resolució del Govern triplica els punts de desembarcament del peix, que passen dels 17 actuals a 41
Els pescadors professionals, que ara només poden exercir la seva feina als 17 ports de les Illes, la podran fer extensiva també a altres 24 marines i refugis a la costa, fins a un total de 41.
El cas de Menorca és paradigmàtic. Fins ara només podien desembarcar les seves captures als ports de Ciutadella, Maó i Fornells. Però la resolució que acaba de fer pública la Direcció General de Pesca habilita sis punts més, el triple dels que hi ha actualment. Açò vol dir que també trobaran vàscules per pesar el peix i comprovar la seva traçabilitat a Es Grau, Biniancolla, Es Canutells, Cala Galdana, Cala Molí i Ses Fontanelles. Actualment, les tres confraries de Menorca compten, en conjunt, amb 54 pescadors professional.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre