CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
1.000 infants de fins a 12 anys participen en la novena edició de la Cursa Infantil
Novena edició de la Cursa Infantil organitzada per l’Ajuntament de Palma i, com sempre, ha estat un èxit de participació. Aquest divendres, el parc de les Estacions s’ha omplit de gent que esperava amb moltes ganes aquesta cita esportiva.
1.000 nines i nins han creuat la línia de sortida, un xifra que ha estat limitada per motius de seguretat. Els més petits, de fins a 3 anys, han pogut córrer amb els seus familiars i, la resta, de fins a 12 anys, ho han fet tots sols.
Tots els participants tenen els seus secrets per guanyar, però tenen clar que el més important és participar.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició