Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
307
Els placers de Porreres s’han vist indirectament afectats per les restriccions a la restauració.
Encara la situació, diuen, les vendes no han caigut tant com en un principi pensaven. Però la realitat és que el tancament dels bars i restaurants ha fet que els dimarts, quan hi ha mercat a Porreres, hi vagi manco gent de l’habitual.
Una de les placeres, que té una paradeta de menjar, explica que en aquest sentit no s’ha vist afectada per les restriccions. Encara que sí que ha notat una davallada de les vendes en una empresa de menjar per endur que té. “Ara hi ha més competència”, diu als micròfons d’IB3 ràdio.
La batlessa de Porreres, Xisca Mora, agraeix que els veïnats dels pobles venguin a comprar els dimarts, ja que la resta de dies, explica, l’activitat s’atura en el municipi.
Una situació complicada en la qual, ja ho sabem, molts de negocis s’han hagut de reinventar. És el cas del restaurant l’Escrivania de Porreres.
El seu propietari, Biel Mora, explica que s’han adaptat a les circumstàncies. Tenen obert amb servei per endur i ara ofereixen menjar a domicili, que fa ell mateix amb el seu vehicle. Lamenta que el sector se sent molt sol. Diu que en cap moment els han especificat quines són les mesures de seguretat que han de seguir. “Ens hem hagut d’adaptar a les normatives i hem fet inversions sense saber per què les fas. Aquí no ha vingut ningú a dir-me, has de complir aquestes mesures i podràs tenir obert”.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres