L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

El virus redueix les defenses dels pulmons dels fumadors, fet que pot provocar que la malaltia sigui més greu
Amb la reobertura de les terrasses s’ha recuperat l’hàbit de fumar o vaporejar mentre es pren un cafè o un refresc. Ara però, fer-ho pot suposar incrementar el perill de transmissió de la Covid-19 i per això la Societat Espanyola de Pneumologia recomana que es deixi de fumar quan hi ha persones a prop.
Pel que fa als efectes de la Covid-19 en els fumadors, hi ha estudis que afirmen que el tabac i el vapor redueixen les defenses dels pulmons, fet que ocasiona que el virus ho tengui més fàcil per infectar a qui fuma enfront de qui no ho fa.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve