Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament espera que enguany es puguin veure els resultats del decret del turisme de excessos
L’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany pagarà hores extres als policies locals per garantir la seguretat aquest estiu i ha tornat a demanar un augment dels efectius de la Guàrdia Civil. Tot i que al municipi hi ha més turistes que al 2019, esperen menys conflictivitat i confien a poder veure els resultats del decret contra el turisme d’excessos.
A Sant Antoni, hi ha ara mateix 54 policies locals i com a màxim poden augmentar a 55. Com aquesta xifra no es pot incrementar, l’Ajuntament tornarà a pagar hores extra perquè els agents treballin els seus dies lliures. Es reforçaran les zones més conflictives com el West End amb un nou grup operatiu de suport, que farà feina durant la nit.
Aquest és el primer any que es podrà veure si el decret d’excessos, que restringeix la venda i les ofertes d’alcohol a tot el nucli urbà, dona els seus fruits. Per ara, ja han obert pràcticament tots els locals d’oci i l’ocupació hotelera és més elevada que al 2019, però s’espera un estiu més tranquil que abans de la pandèmia.
L’Ajuntament il·luminarà els passos de vianants més conflictius i gastarà 55.000 euros a instal·lar 20 noves càmeres de més resolució. Tot, per controlar la seguretat ciutadana i el trànsit.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle