Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
S'ofertaren 101 places i es presentaren més de 400 candidats. Avui, han regulat el trànsit.
Semàfors apagats perquè ells puguin aprendre. Són les pràctiques dels policies locals de Palma que varen aprovar les darreres oposicions. Es presentaren més de 400 persones i ells varen aconseguir una de les 100 places que sortiren a concurs.
Una vegada que tenen la plaça, han de fer una formació de 800 hores durant 6 mesos. Avui toca regular el trànsit. A les darreres oposicions, s’han incorporat un centenar d’agents, la majoria dels quals no han exercit mai de policia local. 66 d’ells aniran al cos de Palma, entre els quals hi ha 18 dones.
Durant l’estiu, els policies interins en pràctiques reforçaran els cossos policials quan més els necessiten. Després continuaran amb la formació i s’incorporaran de manera definitiva el novembre.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús