Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Per poder anar-hi s'haurà de demanar cita prèvia i s'hauran d'organitzar diversos grups per evitar aglomeracions
No només comencen a obrir centres d’alt rendiment com el Prínceps d’Espanya. També ho fan milers de poliesportius, tant públics com privats, arreu de les Illes.
A banda dels poliesportius, també poden obrir els centres esportius a l’aire lliure com són els clubs de tennis o pàdel. Aquests ho poden fer per a tots els públics, no només per a esportistes d’alt rendiment.
Això sí, aquesta obertura es produeix amb limitacions. Per poder-hi anar s’ha de demanar cita prèvia o organitzar diversos torns per evitar aglomeracions. Els primers centres que han tornat a obrir reconeixen que ho han fet amb cautela.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061